Perliukų medžioklė

Ar skelbimų įdėjimas – mokamas?

Skelbimo publikavimas portale – mokama paslauga. Skelbimų mokestis skiriasi priklausomai nuo skelbimo kategorijos. Kailinukų skelbimo įdėjimas kainuos brangiau nei vaikiškų suknelių skelbimų įdėjimas.

Kiek laiko paskelbtas skelbimas yra aktyvus?

Paskelbtas skelbimas yra aktyvus 45 dienas.

Pasibaigus skelbimo publikavimo laikui, jis patenka į tavo skelbimų archyvą, kur jį galima atnaujinti sumokėjus atitinkamos kategorijos skelbimo mokestį.

Ar galiu pakeisti paskelbtą skelbimą?

Skelbimo turinys publikavimo laikotarpiu negali būti keičiamas.

Ką reiškia nuotraukų keitimas?

Prie skelbimo galima pridėti 5 nuotraukas. Pasiekus limitą, siūloma nuotraukas ištrinti ir pridėti naujas. Naujos nuotraukos bus siunčiamos patikrinti.

Nuotraukų keitimas naudojamas, jei nori patobulinti vizualinį skelbimų dizainą – atnaujinti išvaizdą. Atkreipk dėmesį, kad nuotraukos pakeitimas tik vizualiai atnaujins publikuojamo Perliuko išvaizdą, skelbimo turinys nepasikeis. Jei pateiktoje nuotraukos keitimo užklausoje bus aptiktas prekės pakeitimas, jis bus atmestas.

Pateiktų nuotraukų keitimo užklausų apdorojimas darbo dienomis gali užtrukti iki 24 valandų.

Kaip galiu sužinoti kiekvieno skelbimo paskelbimo kainą?

Kai tik skelbimo pridėjimo proceso metu pasirenkama kategorija, kurioje norima įdėti skelbimą, galima matyti ir skelbimo mokestį. Jis gali būti nuo 0,25 iki 0,75 EUR už skelbimą.

Kaip galiu papildyti savo virtualią Piniginę?

Virtualią piniginę galima papildyti per „Swedbank“ interneto banką arba naudojant bet kurio kito banko mokėjimo kortelę.

Mokamomis SMS žinutėmis papildyti Piniginės nėra galimybės.

Kaip galiu sumokėti už savo skelbimą?

Atsiskaitymai už skelbimo paskelbimą atliekami per tavo virtualią Piniginę.

Siūlome atsiskaityti už skelbimo publikavimą ir mokama SMS, siunčiant nurodytą kodą. Atkreipk dėmesį, kad SMS žinutėmis yra apmokama už kiekvieną konkretų skelbimą. Mokamomis SMS žinutėmis papildyti Piniginės nėra galimybės.

Dėmesio: Mokestis SMS žinute yra maždaug 50% didesnis nei mokestis už skelbimą, naudojantis Pinigine. Prie skelbimo publikavimo sumos pridedamas mokestis už mobiliojo telefono numerio operatoriaus paslaugas.

Kai išsiunčiau mokėjimo SMS žinutę, negavau skelbimo paskelbimo patvirtinimo tekstinės žinutės. Kodėl?

Jei negauni atsakymo į SMS, tikėtina, kad pinigų už trumpąją žinutę nepavyko nuskaityti iš sąskaitos. Pinigai nuskaitomi būtent už atsakymo SMS tekstinę žinutę, kad paslauga apmokėta.

Prašome kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių ir patikrinti:
— ar papildyta tavo išankstinio mokėjimo kortelės sąskaita;
— ar laiku apmokėjai atidėto mokėjimo sąskaitą;
— ar neturi išjungtų ar ribotų operatoriaus teikiamų padidinto mokesčio paslaugų ar limituotų, ribotų padidinto mokesčio paslaugų sumų.

Rekomenduojame nesiųsti mokamų SMS žinučių pakartotinai, kol nebus išsiaiškinta priežastis, kodėl anksčiau išsiųsta apmokėjimo SMS nebuvo patvirtinta.

Išsiuntus apmokėjimo SMS, negavau žinutės, patvirtinančios apie skelbimų publikavimą, tačiau atidėto apmokėjimo sąskaita apmokėta / išankstinio mokėjimo kortelės sąskaita papildyta. Kodėl?

Jei negauni SMS su atsakymu, patvirtinančio skelbimo paskelbimą, tačiau atidėto mokėjimo sąskaita buvo apmokėta / išankstinio mokėjimo kortelės sąskaita papildyta, jokiu būdu nesiųsk mokėjimo SMS pakartotinai ar iš naujo. Kartais mobiliojo telefono numerio operatorius gali pavėluotai apdoroti gautus duomenis ir apmokestinti visas išsiųstas mokamas SMS. Prašome nedelsiant susisiekti su savo mobiliojo telefono numerio operatoriumi.

Siunčiant apmokėjimo SMS, atliekama operacija, kurios negalima atšaukti ar anuliuoti.

Siunčiant SMS mokėjimo kodą suklydau ir sumokėjau už svetimą skelbimą. Kai man elgtis?

Suprantame, kad tai labai nemalonu, tačiau siunčiant mokamas SMS, reikia atidžiai sekti ekrane pateikiamas instrukcijas. Siunčiant apmokėjimo SMS, atliekama operacija, kurios negalima atšaukti ar anuliuoti.

Kokius skelbimus skelbti draudžiama?

Skelbimus ir komercinius skelbimus, neatitinkančius skelbimų kategorijos.
Skelbimų talpinimo taisyklių neatitinkančius skelbimus.
Skelbimus, kuriuose siūloma prekė nuomojama ar siūloma paslauga.
Skelbimus, kuriuose parduodami rūkymo įrenginiai ir jų komponentai.
Skelbimus, kuriuose parduodami ginklai, pavojingos ir kenksmingos medžiagos.
Skelbimus, kuriuose parduodami vaistai, maisto papildai ir kt.
Skelbimus, kuriuose parduodamos akcizais apmokestinamos prekės.
Skelbimus, kuriuose pateikiama klaidinga informacija.
Skelbimus, kuriuose pridedama informacija, kad prekė ieškoma, norint įsigyti.

Taip pat tikrinamas bet koks skelbimas, apie kurį praneša vienas iš portalo vartotojų.

Mano skelbimas sustabdytas. Kai man elgtis?

Sustabdytas skelbimas patenka į tavo skelbimų archyvą, o tu turi galimybę per 90 dienų jį pataisyti pagal taisykles ir pateikti dar kartą.

Pakartotinis sustabdytų skelbimų tikrinimas darbo dienomis gali užtrukti iki 48 valandų.

Sustabdytas skelbimas gali būti taisomas ir pateikiamas pakartotinai patikrinti 3 kartus. Jei skelbimas pakartotinai kelis kartus pateikiamas su pažeidimais, jis bus visam laikui deaktyvuotas.

Ar aš galiu pranešti apie kitų naudotojų pažeidimus?

Jei pastebėjai pažeidimus, prašome apie juos pranešti. Spustelėk pilką vėliavėlę prie skelbimo / forumo įrašo / vartotojo profilio ir pridėk aprašymą. Portalo administracija nagrinėja kiekvieną tokį pranešimą ir, nustačius pažeidimą, imasi atitinkamų veiksmų.

Kas yra profilio patvirtinimas?

Portalas siūlo pasitvirtinti savo profilį, papildant Piniginę per „Swedbank“ interneto banką. Iš banko bus gauta informacija apie mokėtoją (vardas, pavardė). Patvirtinęs (-usi) savo profilį, gausi specialią žymą savo profilyje, kuri padidins pirkėjų pasitikėjimą.

Profilio patvirtinimas nėra privalomas.

Ką daryti, jei negaliu prisijungti prie savo profilio?

Jei negali prisijungti prie savo profilio, gali būti, kad profilis buvo registruotas kitu el. pašto adresu ar socialinio portalo pasu arba profiliui buvo naudojamas kitas slaptažodis.

Norint atkurti prieigą prie aktyvaus AndeleMandele profilio, reikia vadovautis šioje nuorodoje pateiktomis instrukcijomis: Atkurti prieigą prie profilio

Esamas AndeleMandele profilis gali būti susietas tik su socialinio portalo paskyra, kuri anksčiau nebuvo registruota AndeleMandele portale.

Prieigą prie profilio galima susieti su el. pašto adresu ir slaptažodžiu.

Panaikinau savo profilį, tačiau noriu jį atkurti. Kai man elgtis?

Jeigu nori atkurti panaikintą profilį, prašome kreiptis į administraciją. Paraiškoje turi būti nurodytas elektroninio pašto adresas, kurį nurodei savo profilyje registracijos metu.

Netyčia ištryniau savo skelbimą, ką turėčiau daryti?

Jei netyčia ištrynei savo skelbimą, būtinai susisiek su portalo administracija ir aprašyme pateik kuo daugiau informacijos apie skelbimą, kad galėtume jį identifikuoti ir atkurti.

Kaip sužinoti siuntimo paslaugos mokestį?

Kai pirkėjas kreipsis dėl skelbimo, tu turėsi galimybę pasirinkti „Suformuoti siuntą“. Siuntinio paslaugos kaina priklauso nuo kurjerio paslaugų teikėjo pasiūlymo. Kainos gali keistis.

Siuntimo paslaugos kaina visų dydžių siuntų spintelių skyriams yra vienoda. Kurjerio paslaugų teikėjo nurodyti maksimalūs siuntos matmenys ir svoris nurodomi prieš įsigyjant paslaugą.

Ar aš galiu atšaukti siuntimo paslaugą?

Įsigytą, bet nepanaudotą siuntimo paslaugą galima atšaukti susisiekus su Portalo administracija. Jei siuntimo paslauga jau pradėjai naudotis, jos atšaukti nebegalima.

Išsiunčiau klausimą (-us) administracijai, tačiau atsakymo negavau.

Atsakymai parengiami darbo dienomis nuo 24 iki 72 valandų ir siunčiami vartotojo profilyje registruotu elektroninio pašto adresu. Jei nežinai, kurį el. pašto adresą nurodei bendravimui registracijos metu, gali jį patikrinti savo profilio nustatymuose.

Ką daryti, jei el. paštu negaunu registracijos patvirtinimo, administracijos atsakymų ir pan.

Jei negauni nė vieno iš AndeleMandele siunčiamų el. laiškų, rekomenduojame patikrinti gaunamus el. laiškus visose el. laiškų skiltyse, įskaitant šlamštą, prenumeruotus, socialinius, reklaminius ir kt. Jei laiško nėra nė vienoje skiltyje, įsitikink, ar profilyje nurodytas teisingas el. pašto adresas.

Ką daryti, kad sandoris būtų saugus?

Jei leidžia galimybės, bet kuris prekių gavimo/perdavimo sandoris turėtų būti atliekamas asmeniškai.

Jei renkiesi prekę gauti pristatymo būdu, prieš sudarant sandorį reikėtų paprašyti kuo daugiau informacijos apie prekę, jos matmenis, būklę ir pan.

Jei renkiesi prekę gauti siunčiant, reikia laiku sutarti dėl prekės grąžinimo. Jei pardavėjas to nepasiūlo, atidžiai apsvarstyk visas galimas sandorio rizikas.

Jei sumokėjai už prekę (-es), bet jos negavai, nedelsiant kreipkis į pardavėją ir paprašyk informacijos apie sandorį.

Jeigu pardavėjas prekės neišsiuntė ir į laiškus neatsako, reikėtų kreiptis pagalbos į teisėsaugos institucijas.

Skubiais atvejais, konflikte dalyvaujantys asmenys turi galimybę kreiptis į portalo administraciją, kuri pagal galimybes gali dalyvauti sprendžiant konfliktą.

Jei turi klausimų, pasiūlymų ar reikia patarimo, Portalo administracija mielai išklausys, drąsiai rašyk!